Univerzita se věnuje vytváření vzdělávacích příležitostí

Univerzita se věnuje vytváření vzdělávacích příležitostíVysoká škola pardubice vychází z téměř sedmdesátiletého zvyku vysokoškolského vzdělávání v pardubickém kraji. Chemická vysoká škola (později nazývaná ústav chemické technologie charakter ústavu transformována zejména po 1990: nové profesoři byly zahájeny, poskytuje celou řadu programů výzkumu, a to nejen týkající se chemie. Název-univerzita pardubice-se používá od roku 1994 a ukazuje zcela novou osobnost univerzity. Na základě dlouhé praxe se univerzita věnuje vytváření vzdělávacích šancí pro různorodou studentskou populaci z celé české republiky a také více než 60 národů. Současná vysoká škola univerzita pardubice je jednou z 26 veřejných vysokých škol v české republice a jedinou vysokou školou v pardubickém kraji. škola: je to moderna a živá veřejná vysoká škola.

Připravuje odborníky na efektivní kariéru v široké škále profesí. Dodává bakalářské, magisterské a také postgraduální studijní programy ve více než sto a také třicet odborných znalostí. Rozšiřuje globální rozsah vědeckých technik. Rozvíjejte otevřené celosvětové sousedství. S 10 000 stážisty je univerzita jednou ze středně velkých univerzit v české republice. Univerzita obsahuje sedm profesorů: profesoři chemické technologie profesoři podnikové ekonomiky a managementu fakulta dopravního inženýrství profesoři humanitních věd profesoři opravy profesoři zdravotnických výzkumů fakulta elektrotechniky a počítačového designu, studenti si mohou vybrat z řady bakalářských, magisterských i doktorských programů v odpovídajících oblastech: přírodní i technické vědy zaměřené na chemii, chemickou technologii, biotechnologii a biochemii a biologii, elektrotechniku, informatiku, dopravní a komunikační inovace a také design výrobků společenské vědy zaměřené na ekonomii a správu, filologii, pozadí, ideologii a sociologii wellness vědecké výzkumy, včetně interdisciplinárních programů umění v oblasti historické konzervace, imaginativní restaurování, konzervačních strategií a také technologií. Vysoká škola využívá více než šedesát studijních programů s téměř sto a třiceti studijními znalostmi.

Univerzitní život má mnohem víc než jen výzkum

Každý z nich je vytvořen podle potvrzení moderna bologna i současných výstřelků na vysoké škole. Většina bakalářských studijních programů nabízí follo master na plný úvazek a na částečný úvazek výzkumy jsou k dispozici. Kromě své výuky, vysoká škola pardubice je navíc známý pro své množství klinických a výzkumných studijních úkolů, které přispívají k vynikající národní a mezinárodní on-line pověst. Spousta specializovaných oddělení a také různé další společnosti, zařízení a organizace, které působily na vysoké škole, zvyšují její postavení. Nadace miroslava fondazioneekka a také fondazioneanská pernerova struktura hrají klíčovou funkci při udržování vzdělávacích a studijních aktivit univerzity.

Univerzitní život má mnohem víc než jen výzkumDivize konkrétních vysokých škol se účastní globálních programů, připojují se k praktikantům a výměnným programům zaměstnanců a sdílejí své zkušenosti v mnoha úkolech, jako je společnost respektovaných celosvětových zasedání, ork. V univerzitním životě je mnohem víc než jen výzkum. Mezi aktivity studentské rady a také samotných studentů patří různá místa života praktikantů: společnost, sportovní aktivity i klubové aktivity. Moderna zařízení univerzitního kampusu, v blízkosti zařízení města s populací 100,000, rozvíjet optimální podmínky pro všestranný rozvoj mladých lidí. Příjemné prostředí, stejně jako spousta sportovních a společenských příležitostí, začleněné s kvalitními a náročnými vzdělávacími programy, jsou srovnatelné s předními evropskými vysokými školami na začátku třetího století. Jako účastník evropské univerzitní asociace je univerzita aktivní součástí evropského a také světového umístění vysokoškolského vzdělávání a výzkumných studií. Poslání univerzity. Vysoká škola pardubice stojí za vrcholem vzdělávání, podpora nezávislého porozumění i studijních úkolů při hraní zásadní povinnosti ve vědě, kulturní, sociální i ekonomický rozvoj společnosti:.

Univerzita znamená pokračovat v kultivaci inovativního akademického prostředí

Univerzita znamená pokračovat v kultivaci inovativního akademického prostředíUdržovat a také rozšiřovat dosažené znalosti, stejně jako růst klinické, výzkum, růst, technologie, umění a také další úkoly,. Pomáhat v, v souladu s autonomními koncepty, dostupnost vysokoškolského vzdělávání, pomoc při získávání správných odborných pověření a také přípravné práce pro studium nebo různé jiné náročné odborné úkoly,. Nabídnout další druhy vzdělávání k získání, zvýšení a prohloubení nebo obnovení znalostí z různých oblastí vědeckého výzkumu nebo společnosti, a proto se také zapojit do dlouhodobého učení,. Hrát aktivní funkci v široké veřejné diskusi o sociálních a čestných obavách, s chovem multikulturalismu i dobrým porozuměním, budování občanské kultury a také přípravná práce mladých lidí, kteří tam žijí,. Přispívat k pokroku na národní i regionální úrovni a spolupracovat s veřejnou správou, regionální orgány, podniky i sociální organizace,.

Kultivovat globální a také specificky evropskou spolupráci jako základní prvek svých úkolů, propagovat společné úkoly se zařízeními v zahraničí a také prostřednictvím společného uznávání úspěchů a také diplomů výzkumných studií, flexibility akademických pracovníků a také žáků. Vysoká škola vize pardubice. Jako mezinárodně uznávané zjišťování zařízení, vysoká škola chce neustále přispívat k rozvoji klinického porozumění, tvůrčí lidský potenciál, stejně jako pokročilé inovace ke zvýšení kvality života a také prosperity kultury. Jako jediná vysokoškolská organizace terciárního vzdělávání a vzdělávání v pardubickém kraji chce být moderně veřejnou vysokou školou otevřenou sdílení i obchodním detailům a živému růstu dotýkajícímu se okolního světa. Jako interně zavedená i ekonomicky zvuková organizace, sjednocená svou vnitřní společností, sdílenými hodnotami a tradicemi a také bohatou na rozmanitost zkoumaných oblastí – přírodní vědy, technické, finanční, wellness i sociální, svobodná umění i umění – univerzita znamená pokračovat v kultivaci inovativního akademického prostředí, ve kterém učenci jistě rozšíří hranice lidského porozumění a předají svou intelektuální širokou škálu stážistům, vycvičí je, aby se stali extrémně kvalifikovanými odborníky, kteří jsou připraveni na efektivní profese v široké škále povolání v otevřené konkurenci na celosvětovém trhu práce, a také je vést k odpovědnému občanství, progresivnímu a stejně jako efektivní životy v globalizovaném sousedství. Sdílená hodnota akademického kolegia v pardubicích.

Podporovat kreativní, základní a nezávislé myšlení a jeho svobodné vyjádření

Respekt k akademické flexibilitě, autonomním a etickým principům. S ohledem na individuální, sociální, ekologické, produktové, kulturní i etické hodnoty. Podporovat kreativní, zásadní a nezávislé myšlení a jeho bezplatné vyjádření. Podporovat jednotu ve vzdělávání a učení, vědě, výzkumu, pokroku a rozvoji. Pomoc jednotlivým fakultám, jejich rozmanitosti a stabilitě celé univerzity. Navažte nevybíravé partnerství a také spolupráci podle pohlaví, rasy, společnosti nebo vyznání. Ujistěte se, že školní vzdělávání a učení, stejně jako pomoc při zvyšování nadaných studentů k dokonalosti.

Propagujte zásadní, velmi morální pokrok a individuální rozvoj lidí

Hledání špičkových a udržitelných řešení celostátních a celosvětových překážek. Zajištění kvality, úspěchu i společenské odpovědnosti. Za úsvitu zazvonil alarm pro 17 žáků (14 dam a také 3 děti) 4 třídy naší střední školy, které spolu s manažerkou annou viarengo a profesorkou angličtiny marilenou parisi odjely do opavy, města s asi 60 tisíci obyvateli ležícího na severu české republiky. Cesta se uskutečnila v rámci projektu erasmus connater link, kde se loni na jaře dostali na střední školu cocito žáci ze španělského města algeciras a také z opavy. Letový terminál bergamo-orio al serio cesta pokračovala letadlem do krakova, jednoho z nejstarších měst v polsku.

Propagujte zásadní, velmi morální pokrok a individuální rozvoj lidí

„Polární“ teploty a slabé sněžení nebránily krátké prohlídce města mezi místním průvodcem, který šel spolu se skupinou do srdce krakova. Majestátní hlavní náměstí, rynek główny, největší středověké náměstí v evropě bohaté zázemí baziliky santa maria (bazylica st. Mary ‚ s) bylo postaveno v gotickém stylu ve čtrnáctém století; styly z pohádek sofistikovaných královských rezidencí; stejně jako finanční instituce řeky visly se sochou draka wawela, který každých 5 minut plive oheň z jeho úst, našel energii pokračovat v cestě autobusem do města opava. Vřelé přivítání hostitelských studentů a jejich rodin způsobilo, že se každý člověk hned cítil pohodlně a uzavřel tím nejlepším způsobem tento první den plný potěšení, zájem, vztah, společnost, pozadí … Jak říkají: unavený ano, ale potěšen!